Twoja baza wiedzy
System CRM
System CRM stanowi zintegrowane narzędzie obsługujące wszystkie procesy związane z obsługą klienta.
CRM stanowi bazę wiedzy o wszystkich klientach tych już obsługiwanych jak również tych których chcielibyśmy obsługiwać. Prawidłowo zaplanowane i skoordynowane działania marketingowe i promocyjne pozwalają na osiągnięcie planowanych efektów handlowych i finansowych.
System CRM daje natychmiastowy dostęp do wszelakich zdarzeń które zaistniały pomiędzy firmą, a jej odbiorcą. Zdarzenia to korespondencja, wszystkie dokumenty sprzedażowe i rozliczenia finansowe, opisy spotkań i rozmów, oferty, promocje itp. Ponadto CRM umożliwia przegląd wszystkich działań zaplanowanych przez zespół pracowników.
Zastosowanie rozwiązań oprogramowania CRM poprzez zbieranie danych i ich przejrzystość w zasadniczy sposób ułatwia zarzadzanie sprzedażą i działaniami marketingowymi. Równolegle poprawia codzienną obsługę klienta we wszystkich aspektach jak również ułatwia procesy posprzedażowe.
Oprogramowanie CRM pozwala jednocześnie na monitorowanie pracy poszczególnych zespołów w firmie. Kilka kliknięć, pozwala na otrzymanie jasnych danych na temat ilości i jakości działań wykonanych przez każdego z członków zespołu. Wyniki tego typu analiz mogą w jasny sposób przełożyć się na poprawę polityki kadrowej w przedsiębiorstwie.