Informacje podstawowe

Regulamin

REGULAMIN korzystania z usług Cloud Synergy

Niniejszy regulamin zwany dalej „Regulaminem” określa zasady, zakres i warunki świadczenia Usług Cloud Synergy przez Cloud Synergy Sp. z o.o. z siedzibą w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 65, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH WYDZIAŁ VIII GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO pod numerem KRS 0000411654 (zwaną dalej Cloud Synergy). Numer NIP: 6351830291.

§1 Definicje

1. Klient – przedsiębiorca czyli osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólnik spółki cywilnej wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (dawniej Ewidencji Działalności Gospodarczej) oraz spółki wpisane do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, który zawiera z Cloud Synergy umowę o świadczenie usług Cloud Synergy.
2. Usługi – usługi wymienione w §4 ust.2 pkt a i b.
3. System Cloud Synergy– oprogramowanie Cloud Synergy w wersji online.
4. Dokumentacja – instrukcje obsługi i opisy funkcjonalności systemu Cloud Synergy.
5. Formularz „Zamawianie Usług” – formularz zamówienia dostępny na stronach internetowych Cloud Synergy.
6. Godziny robocze – godziny od 8:00 do 16:00 w Dniach Roboczych.
7. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Przerwa serwisowa – przerwa w dostępie do Systemu Cloud Synergy, o której Cloud Synergy informuje co najmniej dwa dni przed planowaną przerwą za pomocą e-maila wysłanego na adres wskazany przez Klienta.
9. Cennik Cloud Synergy – cennik określający aktualną wysokość opłat za usługi Cloud Synergy publikowany na portalu podczas zamawiania usług.
10. Awaria – całkowity brak dostępu do usług Cloud Synergy.
11. Błąd – funkcjonowanie systemu Cloud Synergy niezgodne z Dokumentacją lub działanie niezgodne z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
12. Zamów usługę – dostępny na stronie http://cloud-synergy.pl formularz umożliwiający zamówienie usługi dostępu do wersji demonstracyjnej bądź płatnej produktów Cloud Synergy.

§2 Warunki świadczenia Usług Cloud Synergy

1. Klientem może być wyłącznie przedsiębiorca w rozumieniu ustawy z dnia 02.07.2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. Zawarcie przeze niego umowy o świadczenie usług Cloud Synergy jest czynnością prawną związaną z prowadzaną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
2. Aby Usługi mogły być świadczone Klient musi posiadać:
a.) stały dostęp do Internetu
b.) komputer z systemem operacyjnym Microsoft Windows (min. Win7)
c.) zainstalowana przeglądarka internetowa
3. Świadczenie usług przez Cloud Synergy wymaga uprzedniego zawarcia z Cloud Synergy umowy o świadczenie Usług Cloud Synergy i podania przez Klienta loginu, hasła i danych firmy przed każdorazowym zalogowaniem się do Systemu Cloud Synergy.

§3 Zawarcie umowy o świadczenie usług Cloud Synergy

1. W przypadku zamówienia przez Klienta dostępu do płatnych usług świadczonych przez Cloud Synergy, umowa o świadczenie usług zostaje zawarta przez odpowiednie wypełnienie formularza „Zamów usługę” przez Klienta (złożenie zamówienia) oraz zaakceptowanie tego zamówienia przez Cloud Synergy.
2. Zaakceptowanie zamówienia przez Cloud Synergy następuje przez rozpoczęcie świadczenia Usług Cloud Synergy w ciągu 7 Dni Roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.
3. Umowa o świadczenie usług Cloud Synergy zostaje zawarta w dniu rozpoczęcia świadczenia usług przez Cloud Synergy.
4. Po rozpoczęciu świadczenia usług przez Cloud Synergy, Klient otrzyma na adres e-mail podany przy wypełnianiu formularza wiadomość zawierającą kody dostępu.

§4 Przedmiot umowy o świadczenie usług Cloud Synergy

1. Umowa zostaje zawarta na czas nieoznaczony.
2. Przedmiotem umowy jest:
a.) zapewnienie Klientowi dostępu do określonych w zamówieniu modułów systemu Cloud Synergy z wyłączeniem przerw serwisowych,
b.) usług przechowywania na serwerach Cloud Synergy danych wprowadzanych przez Klienta przy użyciu systemu Cloud Synergy.
3. W formularzu zamówienia Klient wskazuje osoby uprawnione do wprowadzania danych do systemu Cloud Synergy (użytkownicy). Klientowi nie wolno udostępniać w jakiejkolwiek formie Dokumentacji, ani kodów dostępu do systemu Cloud Synergy osobom trzecim.
4. Klient jest zobowiązany zapewnić przestrzeganie postanowień niniejszego Regulaminu i poszanowanie praw autorskich oraz praw własności intelektualnej Cloud Synergy i producentów oprogramowania niezbędnego dla korzystania z usług Cloud Synergy przez użytkowników i pracowników Klienta i ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowane przez nich szkody.
5. Klient nie może usuwać, modyfikować lub zakrywać jakichkolwiek oznaczeń praw autorskich, praw do znaków towarowych, lub innych oznaczeń prawa własności, które są zawarte lub są wykorzystywane w ramach świadczenia usługi Cloud Synergy .
6. Klient nie może odtwarzać kodu źródłowego, dekompilować oraz deasemblować usług Cloud Synergy .
7. Klient jest uprawniony do wykorzystania usług Cloud Synergy wyłącznie w zakresie obsługi własnej działalności gospodarczej prowadzonej pod firmą podaną podczas zamawiania usługi.
8. Cloud Synergy zapewnia wsparcie techniczne dla usług Cloud Synergy na zasadach określonych w regulaminie opieki maintenance.

§5 Wynagrodzenie

1. Klient jest zobowiązany do dokonywania terminowej zapłaty miesięcznej opłaty abonamentowej z tytułu świadczenia usług Cloud Synergy .
2. Opłata abonamentowa wyliczana będzie przez Cloud Synergy na podstawie zamówienia Klienta według cen określonych w obowiązującym Klienta Cenniku Cloud Synergy.
3. Opłaty abonamentowe są płatne z dołu za dany okres rozliczeniowy, tj. miesiąc kalendarzowy, na podstawie elektronicznej faktury (e-Faktury) wystawionej przez Cloud Synergy pierwszego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu, za który jest wystawiana faktura. Klient wyraża zgodę na przesyłanie w tym udostępnianie przez Cloud Synergy faktur drogą elektroniczną, poprzez akceptację niniejszego Regulaminu.
4. Klienci, którzy poza dostępem do usług Cloud Synergy posiadają również zakupiony inny produkt Cloud Synergy otrzymywać będą jedną fakturę wystawioną łącznie na wszystkie usługi i produkty.
5. Klient zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia na rachunek bankowy Cloud Synergy wskazany na fakturze, w terminie wskazanym na fakturze.
6. Klient może zgłaszać zastrzeżenia co do poprawności wystawionej faktury, zachowując tryb reklamacyjny.
7. Płatność uważa się za dokonaną w dniu wpływu środków na rachunek bankowy Cloud Synergy.
8. W terminie 7 dni od upływu terminu płatności wskazanego na fakturze, Cloud Synergy ma prawo wysłać Klientowi przypomnienie o płatności w formie wiadomości e-mail.
9. W przypadku opóźnienia w zapłacie opłaty abonamentowej przekraczającego 7 dni Cloud Synergy jest uprawniony do wstrzymania świadczenia na rzecz Klienta Cloud Synergy. W takiej sytuacji Cloud Synergy może uzależnić wznowienie świadczenia usług od zapłacenia przez Klienta wszystkich nieuregulowanych opłat abonamentowych.

§6 Tryb reklamacyjny

1. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji dotyczącej Błędu lub Awarii.
2. Zgłoszenia reklamacji Klient dokonuje bezpośrednio do Cloud Synergy z wykorzystaniem poczty email na adres awarie@cloud-synergy.pl
3. Do zgłaszania Błędów lub Awarii upoważnione są jedynie osoby, zdefiniowane jako administratorzy.
4. W przypadku zgłoszenia Błędu bądź awarii leżącej po stronie Cloud Synergy i powodującej, iż Klient nie jest w stanie korzystać z produktu, co uniemożliwia mu prowadzenie działalności, Cloud Synergy usunie Błąd niezwłocznie.
5. Pozostałe błędy zgłoszone, które nie powodują skutków wymienionych w ust. 4, Cloud Synergy usunie dopiero w kolejnych wersjach systemu.
6. Cloud Synergy nie jest związany żadnym terminem ustalonym do naprawienia zaistniałych nieprawidłowości przy świadczeniu usług, jeżeli nieprawidłowość w świadczeniu usługi spowodowana została z przyczyn leżących po stronie Klienta lub w wyniku naruszenia przez niego niniejszego Regulaminu. Nieprawidłowość taka, o ile zostanie usunięta przez Cloud Synergy, będzie traktowana jako usługa dodatkowa wykonana na dodatkowe zamówienie Klienta i za jej wykonanie Cloud Synergy będzie żądać od Klienta stosownej opłaty.

§7 Rozwiązanie umowy

1. Każdej ze stron przysługuje prawo wypowiedzenia umowy z zachowaniem trzymiesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
2. W przypadku rażącego naruszenia postanowień umowy przez Klienta, w szczególności w przypadku nieterminowanej zapłaty należnego Cloud Synergy wynagrodzenia lub naruszenia praw autorskich Cloud Synergy, Cloud Synergy przysługuje prawo wypowiedzenia umowy ze skutkiem od dnia doręczenia Klientowi stosownego oświadczenia.
3. Klientowi przysługuje prawo rezygnacji z poszczególnych usług Cloud Synergy po złożeniu stosownego oświadczenia. Na podstawie uzgodnień stron umowy zostanie określony termin zaprzestania udostępniania usług.
4. W celu wypowiedzenia umowy Klient powinien wysłać do Cloud Synergy stosowne oświadczenie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§8 Odpowiedzialność Cloud Synergy

1. Odpowiedzialność Cloud Synergy wobec Klienta ze wszystkich tytułów wynikających z umowy, w szczególności w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy, jak również z przepisów prawa, jest ograniczona do 3-krotności wartości netto miesięcznej opłaty abonamentowej ostatnio uiszczonej przez Klienta przed zdarzeniem rodzącym odpowiedzialność Cloud Synergy.
2. Cloud Synergy nie odpowiada za szkody będące skutkiem przerw w dostępie Klienta do Internetu lub przerw w świadczeniu Usług spowodowanych nie wywiązaniem się ze zobowiązań przez osoby trzecie.
3. Cloud Synergy nie ponosi w żadnym wypadku odpowiedzialności za szkody polegające na utracie przez Klienta korzyści, które uzyskałby, gdyby szkody nie wyrządzono.
4. Cloud Synergy nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane brakiem ciągłości Usług z winy Klienta, w szczególności odpowiedzialność Cloud Synergy jest całkowicie wyłączona w przypadku nieprawidłowego funkcjonowania będącego wynikiem:
a.) niewłaściwej instalacji systemu,
b.) ingerencji w produkty Cloud Synergy lub bazy danych przez osoby nieuprawnione,
c.) błędów i braków w bazach danych obsługiwanych przez Cloud Synergy,
d.) nieprawidłowej obsługi produktów Cloud Synergy,
e.) błędnej interpretacji wyników,
f.) nieznajomości przepisów prawa.
5. Cloud Synergy nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z brakiem u Klienta odpowiednich zabezpieczeń przed przejęciem kodów dostępu lub udostępnieniem przez Klienta kodów dostępu osobom nieuprawnionym.

§9 Kary umowne

1. W razie naruszenia przez Klienta jakiegokolwiek postanowienia niniejszego Regulaminu określającego jego obowiązek o charakterze niepieniężnym, Klient zobowiązany będzie do zapłaty Cloud Synergy kary umownej w wysokości 1000,00 zł za każdy akt naruszenia.
2. Cloud Synergy będzie uprawniony do dochodzenia uzupełniającego odszkodowania, jeżeli szkoda spowodowana naruszeniem przez Klienta obowiązku wynikającego z Regulaminu będzie wyższa niż kara umowna przewidziana w ust. 1.

§10 Bezpieczeństwo danych powierzonych Cloud Synergy w związku ze świadczeniem usług przez Cloud Synergy

1. Dane wprowadzone przez Klienta do systemu Cloud Synergy są własnością Klienta.
2. Cloud Synergy zobowiązuje się, że nie będzie w żaden sposób wykorzystywał danych wprowadzonych przez Klienta do baz danych Cloud Synergy, co nie dotyczy jednak danych niezbędnych do wykonania umowy oraz danych, które zgodnie z przepisami prawa Cloud Synergy jest zobowiązany udostępnić sądom, organom ścigania lub administracji publicznej.
3. Wszystkie dane przechowywane przez Cloud Synergy będą chronione od momentu pojawienia się ich w bazie danych Cloud Synergy, zabezpieczone przed ingerencją z zewnątrz oraz wewnątrz.
4. Dane Klienta będą przechowywane przez Cloud Synergy na serwerach wyposażonych w profesjonalne systemy podtrzymywania napięcia oraz dodatkowo tworzone będą kopie bezpieczeństwa danych w cyklu 24 godzinnym na niezależny nośnik, w celu dodatkowego zabezpieczenia przed utratą. Cloud Synergy zobowiązuje się do zachowywania kopii bezpieczeństwa danych z ostatnich 7 dni.
5. Cloud Synergy zobowiązuje się, że w razie rozwiązania niniejszej umowy dane przechowywane przez Cloud Synergy, zostaną przekazane Klientowi po otrzymaniu pisemnego zlecenia, a następnie usunięte z systemu Cloud Synergy bez możliwości ich odzyskania.
6. Cloud Synergy nie jest zobowiązany do przekazywania Klientowi danych, o których mowa w ust. 5 jeżeli Klient pozostaje w opóźnieniu z zapłatą wynagrodzenia należnego zgodnie z Umową o świadczenie Usług. W przypadku rozwiązania umowy jeżeli wszystkie zaległe płatności nie zostaną uregulowane do 7 dni po upłynięciu terminu płatności od ostatniej wystawionej faktury za usługi, Klientowi nie przysługuje otrzymanie danych przechowywanych przez Cloud Synergy i wraz z upłynięciem tego terminu dane są kasowane bez możliwości ich odzyskania.
7. Klient korzystając z usług Cloud Synergy wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych technicznych i ich wykorzystywanie przez Cloud Synergy, w celu ułatwienia wprowadzania aktualizacji oprogramowania Cloud Synergyi świadczenia usług.
8. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez CLOUD SYNERGY Sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 65, 43-190 Mikołów swoich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

§11 Bezpieczeństwo, wykorzystanie i przekazywanie danych osobowych

1. Wszystkie dane osobowe będą przechowywane przez Cloud Synergy zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
2. Klient zezwala Cloud Synergy na przekazywanie swoich danych osobowych osobom trzecim, zakresie niezbędnym do wykonania umowy o świadczenie usług przez Cloud Synergy oraz zobowiązań Cloud Synergy wynikających z umów z producentami oprogramowania niezbędnego dla korzystania z usług świadczonych przez Cloud Synergy.

§12 Postanowienia końcowe

1. Klienta obowiązuje zakaz wprowadzania do baz danych Cloud Synergy danych o charakterze bezprawnym.
2. Klient zobowiązany jest do informowania Cloud Synergy o wszelkich zmianach dotyczących jego danych teleadresowych, statusu prawnego oraz osób upoważnionych w ramach jego przedsiębiorstwa do korzystania z usług Cloud Synergy i do kontaktów z Cloud Synergy.
3. Cloud Synergy jest uprawniony w każdym czasie do wprowadzenia zmian w Regulaminie, przy czym zmiany wchodzić będą w życie z dniem ich ogłoszenia na stronie internetowej Cloud Synergy.
4. W przypadku braku zgody Klienta na wprowadzone zmiany, Klient ma prawo wypowiedzieć umowę w terminie 14 dni od daty ogłoszenia na stronie internetowej zmian w Regulaminie.
5. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów związanych w wykonywaniem Umowy o świadczenie usług Cloud Synergy jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Cloud Synergy.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.12.2014 r.

 

PROCEDURY NADZORU

Wprowadzenie:
Celem nadzoru jest dostarczenie Klientowi wysokiej jakości usług nadzoru, dostosowanych do jego potrzeb.

Zakres regulaminu:
Regulamin ten opisuje systemy i procedury wykonania usług nadzoru.
Główne zagadnienia zawarte w dokumencie to:
– dostępne usługi nadzoru
– sposoby kontaktowanie się w sprawach usług nadzoru
– procedury kolejności kontaktowania się
– priorytety i czas reakcji

Dostępne usługi nadzoru

Poniżej wyszczególnione są usługi świadczone w ramach nadzoru licencjodawcy.

1. Stosowanie nadzoru

1.1 CLOUD SYNERGY podejmuje kroki, aby dostarczone oprogramowanie było zawsze wolne od usterek. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek usterek oprogramowania, służby Cloud Synergy są odpowiedzialne za wskazanie sposobów dokonania ich naprawy.
1.2 Jeśli usterka pojawia się sporadycznie lub też szybka diagnoza jest niemożliwa lub gdy na oprogramowanie działa czynnik inny niż usterka, wówczas CLOUD SYNERGY udzieli odpowiedniej rady bądź pomocy adekwatnej do występującego zdarzenia.
1.3 Wszystkie usługi nadzoru są wykonywane w siedzibach CLOUD SYNERGY.

2. Katalog dostępnych usług

Lista usług dostępnych umową

Lp. Nazwa usługi Zakres usługi
1. Aktualizacja wersji oprogramowania Dostawa oraz usługi związane z aktualizacją wersji produktów Cloud Synergy zgodnie z zakresem posiadanych licencji (upgrade)
2. Utrzymanie Kodów Źródłowych Utrzymanie i konserwacja kodów źródłowych oraz środowiska programowo-systemowego wszystkich aktualnie eksploatowanych przez Klienta modułów systemu Cloud Synergy.
3. I Linia Wsparcia – Helpdesk – Wstępna diagnoza nieprawidłowości w działaniu Systemu,
– Przyjmowanie zgłoszeń awarii, błędów i usterek zgodnie z określonym sposobem zgłaszania i określonym czasem reakcji na zgłoszenie,
4. II Linia Wsparcia Zdalne usuwanie awarii, błędów, usterek
5. Monitoring Centralnego Serwera Baz Danych Prowadzenie monitoringu centralnego serwera baz danych.
6. Gwarancje usług Cloud Synergy gwarantuje dostępność wszystkich innych usług wykonywanych przez Cloud Synergy, a w szczególności modyfikacje i konfiguracje oprogramowania nie będące bezpośrednio przyczyną usterki, błędu lub awarii oraz wszystkie usługi związane z rozwojem aplikacji oraz wykonaniem uzupełnień funkcjonalnych Systemu wynikające z indywidualnych zamówień Klienta oraz zmian prawnych. Usługi te jednak są dodatkowo płatne i wymagają przedstawienia przez Cloud Synergy oferty handlowej.

Wyłączenia

Lp. Wyłączenie Zakres
1. Usuwanie awarii sprzętu Umowa nie obejmuje usług serwisowych sprzętu.
2. Usuwanie niesprawności i konfiguracji systemów zewnętrznych Umowa nie obejmuje usuwania awarii i konfiguracji systemów, których Cloud Synergy nie jest producentem, a w szczególności: systemów operacyjnych, bazodanowych, antywirusowych i innych. Cloud Synergy w ramach swoich kompetencji może podjąć się usunięcia awarii bądź konfiguracji systemów zewnętrznych na podstawie odrębnych zleceń handlowych.
3. Usuwanie niesprawności Systemu Umowa nie obejmuje usług związanych z przywracaniem normalnej pracy Systemu i poprawy błędnych zapisów w bazie danych związanych bezpośrednio z awarią sprzętową, systemową, działaniem sił zewnętrznych czy wynikających z wpływu na produkty Cloud Synergy programów których Cloud Synergy nie jest autorem. Umowa nie obejmuje również usług związanych z naprawą pomyłek operatorów, które operator jest w stanie usunąć samodzielnie, wykorzystując istniejącą funkcjonalność systemu.
4. Modyfikacje i konfiguracje Systemu Umowa nie obejmuje zleconych modyfikacji i konfiguracji Systemu niebędących bezpośrednio przyczyną błędu, awarii lub usterki Systemu.
5. Rozwój i uzupełnienia Systemu Umowa nie obejmuje usług związanych z rozwojem aplikacji oraz wykonaniem uzupełnień funkcjonalnych Systemu wynikających z indywidualnych zamówień Klienta.
6. Usługi dodatkowe Umowa nie obejmuje dodatkowych usług wdrożeniowych, szkoleniowych, nadzorczych, konsultacyjnych związanych z uruchamianiem i wdrażaniem nowej funkcjonalności oraz konsultacji merytorycznych nie związanych z działaniem systemu. Cloud Synergy gwarantuje stałą dostępność tych usług jednak usługi te są dodatkowo płatne na podstawie odrębnych obustronnych uzgodnień.

3. Problemy związane ze środowiskiem pracy produktu

3.1 Tam gdzie czynniki inne niż usterki oprogramowania wpłynęły na nieprawidłowe działanie systemu lub jego części, podane zostaną wskazówki lub porady sugerujące sposób rozwiązania problemu.
3.2 Jeśli kroki z w/w punktu nie przyniosą poprawy sytuacji mogą zostać rekomendowane dodatkowe odpłatne usługi CLOUD SYNERGY w danej sprawie.

4. Uzupełnienie i ulepszenia

4.1 Problemy zgłaszane w ramach nadzoru nad oprogramowaniem mogą powodować konieczność dostarczenia nowszej wersji produktu, którą CLOUD SYNERGY dostarczy do ZAMAWIAJĄCEGO.
4.2 Strony zobowiązują się do niezwłocznego informowania o zaistnieniu zdarzeń powodujących konieczność zmian w oprogramowaniu.

5. Kontakty w sprawach nadzoru

Komunikowanie się w sprawach nadzoru jest możliwe w następujących godzinach: 8-16
Korespondencja email: awarie@cloud-synergy.pl

6. Priorytety i czas reakcji

Poniżej podane są czasy podjęcia przez CLOUD SYNERGY i producenta czynności związanych dostarczeniem usługi nadzoru, które uzależnione są od rodzaju powstałego problemu. Podane czasy określają okresy w ciągu których powinny zostać podjęte pierwsze kroki mające na celu rozwiązanie zaistniałego problemu.
# do 8 godzin (Priorytet 1)
ZAMAWIAJĄCY nie jest w stanie korzystać z produktu, co uniemożliwia mu prowadzenie działalności.

# do 48 godzin (Priorytet 2)
ZAMAWIAJĄCY nie jest w stanie korzystać z produktu. Problem ten nie powoduje konieczności przerwania działalności, ale stwarza sporą uciążliwość.

# do 72 godzin (Priorytet 3)
ZAMAWIAJĄCY nie jest w stanie korzystać z możliwości produktu. Nie powoduje to jednak konieczności przerwania oraz nie powoduje uciążliwości.

# do 7 dni (Priorytet)
Drobny problem, np. związany z dokumentacją, itp.

Napisz wiadomość